maandag 23 februari 2015

The 52 Project: 8/52


Hallo! Ik was er eventjes tussenuit. Ik heb een hele leuke baan waarvoor ik al naar meerdere plaatsen in Europa ben geweest. Afgelopen week was dat een hele speciale plek in Barcelona. Een droom (daarover een andere keer meer)! 

Ik vind het heerlijk om te reizen, maar het is ook fijn om na zo'n trip weer gewoon thuis te komen. Dit keer was ik drie dagen weg. Zo lang was ik al een hele tijd niet - sinds de geboorte van Joris - van huis weggeweest.  

En dat was best even wennen. Toen zijn vader vertelde dat Joris een nachtje bij hem in bed wilde slapen omdat hij "z'n mamaatje" zo miste, had ik het best even zwaar. Waarmee het bewijs is geleverd dat ik echt een enorm weekdier ben geworden, ... want wat is nu drie dagen?!

Als ik 'm nu op bed leg, checkt hij voor de zekerheid wel (elke avond) even of ik niet weer met het vliegtuig weg ga :)

Linking with Jodi.

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.